[slikom] Re: Imam problem

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Feb 2015 12:16:14 +0100

Pozdrav svima,
Ja sam imao takav problem kada mi je Nvda čitao da je poruka neželjena
pošta. Dakle imam pop3 server podešen i riješio sam to tako da sam se
jednostavno šetao tabom do tog dijela, u principu je to dio iznad tijela
poruke koji se prikazuje u thunderbirdu ako nije isključen, pritiskom na
mogućnosti sam dobio da mi propusti poštu od pošiljaoca npr
ivo.ivic@xxxxxxx, tako sam pojedinačno napravio za svaku poruku koja je
imala različitog pošiljatelja.
Ne znam na koju foru sam to uspio, ali eto možda nekome malo i pomognem
s ovim.

S Poštovanjem,
Alen podrebarac

official mail/službena e-adresa: alen.podrebarac@xxxxxxxxxx