[slikom] Re: Imam problem

  • From: Mihael Đurašin <mihael.djurasin@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Feb 2015 12:05:51 +0100

Poruke ovakvog sadržaja pojavljuju se u novijim verzijama Thunderbirda
od prošlog ljeta, mislim da je verzija 31, nemoj me držati za riječ jer
koristim verziju 24.6.
Jedno od mogućih rješenja je da se u prikazu poruka postavi tijelo
poruke kao čisti tekst, čini mi se da tada neće biti poruka obavještenja.