[slikom] Re: Google krom i krupna djevojka

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Nov 2013 14:24:38 +0100

Slaba vajda, ja sam na Slikomu desetak godina i morao sam da tražim curu van
liste. Ovde ćeš teško da iskamčiš i neku demo verziju (u prevodu za jednu
noć), a tema krekovanja je zabranjena, tako da... Najbolja varijanta je da
tražiš nešto pristupačno (accessibility standard u ovom slučaju zavisi uvek
od individualnog slučaja, ne postoji univerzalan), ili u krajnjem slučaju na
dating sajtovima. Ako se neko odluči da traži po kriterijumu pristupačnosti,
onda accessibility mora da bude na nivou od 100 posto, jer ako postoji
prepreka za pristup (primera radi devojka je već zauzeta) onda ni Jaws
kursor to ne može da zaobiđe. Možeš ti da klikneš, svejedno je da li imaš
miša ili touch pad, bitno je da dobro nacentriraš. Ako to ne odradiš onda se
stvar minimizuje i bruka Miljenko, ne možeš da vratiš ni pomoću prečice alt
plus tab. A najgora varijanta jesu upravo pomenute demo verzije, jer ako
traje samo 40 minuta a posle više od toga nema ništa, standardnim
restartovanjem se ništa ne dobija. Ko razume, shvatiće.
Pozdrav!
          Miloš Pržic
twitter: MilosPrzic
skype: Milosh-hs