[slikom] Re: Google krom i krupna djevojka

  • From: Bada Bokša <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Nov 2013 20:06:31 +0100

Nije teško pogoditi koja je to mlada obrazovana djevojka a koja šalje puno
poruka sa kojima nas usrećuje...
Pored nje smo mi svi neobrazovani...
xD xD.

Bada.

From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Google krom

Stvar je slijedeća: instalirao sam onaj program face call to video call
kojeg je Marko ovih dana opisivao i kada u mozili otvorim facebook kontakte
i kada nekog s tim programom na face nazovem nakon par minuta mozila padne
ta veza pukne i ne znam kako to rješiti da mozila ne pada kada nekog zovem
na face.
Što se tiče djevojaka volio bih naći jednu krupnu i obrazovanu koja će me
voljeti, ali mi tonije lako pronaći.

Pozdrav od Borisa Bjedova

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 9029 (20131110) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

    part000.txt - je u redu

http://www.eset.com.hr

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 9032 (20131111) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

    part000.txt - je u redu
    part001.htm - je u redu

http://www.eset.com.hr