[slikom] Re: Google Talk

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Sep 2009 14:48:18 +0200

Pozdrav!
Ja sam ga testirao i sa skriptama i bez njih. Nije me se nesto narocito dojmio, narocito zato sto mi je povukao cijeli web adresar kao potencijalne kontakte. Sa skriptama je znao blokirati kompjuter, a to se desavalo i jos nekim ljudima sa stranih lista koji su testirali skripte. Ukoliko bas nemas neke neophodne potrebe da ga koristis, ostani radije na Skype koji zasad radi solidno i kako treba, a potencijalne GT kontakte nagovori da ga i oni koriste. ----- Original Message ----- From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>