[slikom] Garmin i navigacija na računrau

  • From: Rajko <r.tomic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 May 2010 22:35:07 +0200

Zdravo

Ovo će možda nekome biti interesantno. Radi se o nvaigaciji na računaru to
jest Laptopu ili netbooku gde naravno ima smisal a da vam telefon bude gps
uređaj ili da iskoristite gps modul ali preko laptopa. E sad ono nemam pojma
kako to radi i dali radi sa jawsom posto je tek objavljeno na gigalonu ali
mozete sve to pogledati na linku i tamu su linkovi za preuzeti ono sto je
potrebno. Posto ja imam takođe laptop čija baterija može da da izdrži i do
pet sati kad se isključi displej imam nameru da ovo isprobam kad stignem.
http://www.gigalon.com/mobilni-telefoni/garmin-mobile-pc-sa-nokia-om-kao-ext-gps-1457/msg2435/?topicseen#msg2435

         Rajko