[slikom] Re: Ascii Generator

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 May 2010 20:27:44 +0200

    Zdravo Nebojsa,

    Nisam preuzeo ovaj program ali sam se nekada ranije sluzio necim slicnim.
Nisam bas siguran da od ovog imas neke "velike" koristi. Ipak, probaj pa sam
zakljuci. Slika se pretvara bas tako u ascii kodove i predstavlja .txt
dokument.
Posto ti imas ostatke vida, pokusaj u nekom editoru od mogucih ascii kodova
crtati neku sliku pa vidi da li to ima koristi. Pokusaj nacrtati krug, trougao
slicno. Onda pokusaj nesto slozenije, nacrtaj novogodisnju jelku i slicno.
    Dakle da li nisi uspio da se sluzis ovim programom ili te muci sama slika
napravljena od ascii kodova ali kako se to jos zove, ascii art.
    Pozdrav!