[slikom] Re: Fw: Re: zvučne kartice

  • From: "Slobodan" <freedomd@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2008 18:25:29 +0100

Ja bih ti predložio da Jaws ostaviš na default kartici, a player preusmeris
na drugu.
Naravno, sam biraš koja je default i to na sledeći način:

control panel,
sound and audio devices,
sa ctrl + tab na audio,
tu ćeš naići na listu kartica i čućeš koja je default,
ako želiš da promeniš, izaberi je strelicama i sa tab do OK.

Sledeće što trebaš je da player preusmeriš na željenu karticu jer će u
protivnom ići preko default kartice.
Evo za Foobar:
ctrl + p,
strelicama nađi playback i otvori desnom strelicom,
strelicom dole nađi output,
sa tab nađi combo box sa karticama i izaberi preko koje ćeš da slušaš
tab do close.

Nije teško samo polako...