[slikom] Re: Fw: Re: zvučne kartice

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2008 18:21:56 +0100

Bok!

Da bi  odvojio zvukove kompjutora od Jawsa prvo moras Jawsu odrediti na
kojoj ce kartici raditi. To napravis tako da u fajlu koji se zove JFW.ini
gdje je popis sintetizatora ispod prva tri reda koji glase:

Synth1Name=eloq
Synth1LongName=Eloquence for JAWS

Synth1Driver=eloq

napises sljedece:

Synth1Port=ime zvucne kartice

Pod imenom zvucne kartice podrazumjeva se ona na kojoj zelis da se
reproducira Jaws. Ime kartice ces pronaci u Control panelu/Sounds and audio
devices u kartici Audio TAB. Tu upali Jaws cursor jer je bitan svaki simbol.
Moras dobro paziti jer bilo kakva greskica u obliku nekog ispustenog znaka,
ili mozda razmaka na krivom mjestu dovodi do toga   da to nece raditi.

Kada si napisao taj dodatni red onda snimi JFW.ini.

Ugasi a zatim upali Jaws kako bi on poceo raditi na kartici koju si odredio.
Sto se tice odredjivanja kartice na kojoj ce se cuti ostali zvukovi,to
odredjujes u Control panelu/Sounds and Audio devices u trecoj kartici koja
se zove audio TAB. Naravno kada odredis karticu i potvrdis desit ce ti se da
se i Jaws cuje na toj kartici. Tada ga ugasi i ponovno upali, i sve ce biti
u redu. Postoji mogucnost da se u toku rada mogu mijenjati kartice na kojima
ce raditi Jaws i ostali zvukovi. Tada prva cetiri reda treba duplicirati,
nakon toga im promjeniti brojeve i pod Synth driverom broj 2 upisati ime
druge zvucne kartice koja je u kompjutoru. Kod mene dio fajla JFW.ini u
kojem se definiraju sintetizatori konkretno izgleda ovako:

 [Synthesizers]
Synth1Name=eloq
Synth1LongName=Eloquence for JAWS SB X-Fi
Synth1Driver=eloq
Synth1Port=SB X-Fi Audio [B400]

 Synth2Name=eloq
Synth2LongName=Eloquence for JAWS Realtek
Synth2Driver=eloq
Synth2Port=Realtek AC97 Audio

Vidljivo je da su prva cetiri i druga cetiri reda slicna, i da je razlika
iskljucivo u oznakama zvucnih kartica. Red u kojem je definirano kako ce se
sintetizator identificirati u Jawsu pod opcijom Change sintetizer defaultno
glasi:

Synth1LongName=Eloquence for JAWS

Vidljivo je da sam ja na to dodao imena zvucnih kartica koje imam u
kompjutoru kako bih znao sa koje ce mi se cuti Jaws. U cetvrtom i osmom redu
su definirane kartice sa kojih ce se on pokretati.

Kod verzija Jawsa manjih od 6.0 treba jos zamijeniti i fail Eloq.jls.

Ovo ne bih preporucio da rade pocetnici jer bi im Jaws mogao zasutiti, a
onda bi moglo biti problema.

Petar