[slikom] Re: Diskovi s greskom

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Apr 2007 20:45:14 +0200

Caos. Program ultra iso resava sve probleme. Kada ga instaliras i pokrenes
ubaci cd i pritisni f 8 zatim u podesavanjima za format image fil-a odaberi
standardni iso ili nesto slicno, imas 6 formata i veoma bitna stvar
stikliraj chec box preskoci los sektor. Kada je ova opcija ukljucena jako
sporo se pravi image diska ali zato izvlaci sve.
bad coppy pro ti je jedna od varijanti takodje odlican program za spasavanje
podataka sa ostecenih diskova