[slikom] Re: Diskovi s greskom

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Apr 2007 22:59:32 +0200

Bok!

Pitanje je gdje je problem. Probaj vidjeti da li se taj cd vrti u klasicnom
CD playeru. Ako se vrti onda pretpostavljam da je losa kvaliteta medija, i
onda bi ga trebalo pokusati pomocu CDex-a prekopirati na hard, a onda ga sa
harda ponovno sprziti na neki kvalitetniji CD. Ako se na CD playeru vrti kao
i na kompjutoru onda je tvornicka greska nastala prilikom stampanja CD-a,
pod uvjetom da je orginal iako ne mora znaciti jer ne znam koliko je
kvalitetan CD player na kojem imas priliku to isprobati. U svakom slucaju
ubaci CD u kompjutor i probaj sa CDex-om, ali pazi da ti u kartici encoder
tab bude cekirana prva opcija convert to riff wav files kako bi na hardu
dobila nekomprimirane audio fileove, jer u tom slucaju neces izgubiti
kvalitetu materijala. Ako ne ide sa jednog CD/DVD pogona probaj sa drugog,
naravno ako imas dva komada, pa slazi pjesmu po pjesmu. Ako imas onu poruku
sa Oko vatre gdje sam Misi objasnjavao prednosti kompjutorskih przilica
ispred przilica u obliku komponente onda je procitaj. Tamo sam malo
detaljnije napisao na koji nacin od izgrebanog orginala uspijem dobiti
ispravnu kopiju, ali ne svaki put jer sve ima svoje granice mogucnosti.

Petar