[slikom] Re: Cao

  • From: "Dalibor Savic" <dacko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Nov 2005 03:05:33 +0100

Pozdrav svima na listi, Ivane mi smo to svojevremeno poku¹avali i ista stvar
samo se zezne èitanje teksta i to je posle te¹ko otkloniti . To je problem do
radlajta a nedo Jawsa da bi se uveriou ovo ¹to ka¾em instaliraj Mb2 plejer i
videæe¹ da uop¹te neæe èitati interpunkciju. Dakle Miro instaliraj Mb2 plejer.
Samo bih zamolio nekoga sa liste da za ovaj program napi¹e tastaturne komande.
pozdrav Dalibor