[slikom] Re: Cao

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Nov 2005 23:54:52 +0100

Caos! hmmm radlight bolje ne koristi a ako bas moras onda idi u jawsov menu
pa options voices pa zatim global adjustment e tu stavi punctuation na none.
E da kad udjes u global cuces modify aplication i modify default ti idi na
modify aplication i tu kao sto rekoh stavi punctuation na none i prestace da
cita interpunkciju