[slikom] Re: Brisanje kontakata iz windows live mail aplikacije

  • From: Nikola Rundek <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 02 Feb 2015 15:53:59 +0100

Zdravo!

Do popisa se kontakata moze doci tako da se u izborniku Tools/Alati
odabere adresar/addressbook.
Postoji i precica, ali se ne sjecam bas najbolje; mislim da je bila
ctrl+shift+d.
Kada se dodje na popis kontakata, oni se mogu brisati tipkom Delete.
Kontakti se zatvaraju precicom alt+f4 cime se vracamo u glavni prozor
programa.

--
Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje