[slikom] Brisanje kontakata iz windows live mail aplikacije

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Feb 2015 14:16:06 +0100

Pozdrav svim citaocima ove poruke.
   Svojevremeno sam imao ovaj problem, ali vec dugo nisam brisao kontakte u
ovom slucaju, pa sam zaboravio kako cu to da uradim, obzirom, da nigde nisam
pronasao tu mogucnost.
   Koliko se secam neko je pominjao da se to moze uraditi pritiskom
aplikacionog tastera, ali u kom slucaju, I sta treba uraditi da taj aplikacioni
taster pomogne u ovom poslu, ne znam tacno.
   Dodavanje kontakata se odradjuje izdavanjem komande tasterima alt+shift+c.
   U imenik mogu jedino uci, ako izdam klasicnu naredbu za novu poruku ctrl+n,
I sa tasterima shift+tab, dodjem do mesta odaberi kontakt kome ces da posaljes
poruku.
   Kada sam ga odabrao, pritiskom na aplikacioni taster, ne dobijam nikakve
mogucnosti.
   Dakle, na taj nacin ne moze.
   A kako moze?
   Na svaki upotrebljiv odgovor na ovo pitanje autoru ovom se prilikom
zahvaljujem.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom