[slikom] Re: Brajev red

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Jun 2012 15:23:29 +0200

    Zdravo Miloše,

    Nemam taj brajevi red i nisam ni bio u prilici da ga vidim...
Predpostavljam da je to bilježnica koja sama za sebe radi kao bilježnica a
kada je priključiš na računar da onda radi kao brajevi redak uz JAWS.

    Ako je priključuješ na računar da radi kao redak, onda u JAWS folderu u
folderu gdje je aplikacija imaš datoteke sa nastavkom .jbt i to su tablice
za brajevi redak.

    Sama bilježnica ima svoje tablice, često to su neke kompajlirane
datoteke koje nije moguće editovati i mjenjati bez posebnog sadržaja. Na
ovoj listi svakako ima onih koji imaju ove tipove bilježnica, možda baš ne
ovu sa 18 slovnih mjesta pa vjerujem da ćeš dobiti odgovor.

    Što se tiče čitanja, ja imam priliku da se koristim redkom od 20
slovnih mjesta i priznajem da to nije konfor kao što je kod redaka sa 40
slovnih mjesta ali se poslije nekog vremena sve navikne i ja bih rekao da
radi vrlo lijepo.

    Ne znam šta kod bilježnice imaš za podešavanje ali kada je priključiš
da radi kao redak uz JAWS onda imaš u podešavanjima mogućnost da odrediš
vremenski interval za kontinuirano čitanje kao i da tokom samog čitanja taj
kontinuirani način čitanja ubrzavaš ili usporavaš. To svakako zavisi da li
sam redak na sebi ima tastere za ubrzavanje i usporavanje.

    Pozdrav, Gradimir.

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe