[slikom] Brajev red

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Jun 2012 14:25:00 +0200

Zdravo svima,
Ne znam da li i koliko je ovo uz tematiku liste. Ako nije, izvinjavam se.
Mislim ipak da jeste jer se jedno od dva pitanja koja imam odnosi na ekstenzije
nekih fajlova.
Naime, nabavio sam Pronto 18 brajev red. Pokusavajuci da na memorijskoj kartici
pronadem tabele kako bih video koje su ekstenzije, da bih kasnije nasao ili
rucno napravio tabelu za cirilicu i srpsku latinicu, tj. dodao dijakriticke
znakove u neku od tabela ukoliko je potrebno, nasao sam folder sa fajlovima
nazvanim po jezicima. Za svaki jezik ima dva fajla: jedan je .u2b a drugi .b2u.
Trazeci .u2b ekstenziju, dobijem rezultat da je to "unknown file type" ili
nesto tako, uglavnom, nikakve veze nema sa brajevim tabelama, i to me zbuni.
Hoce li neko iskusan sa ovim da mi razjasni sta je ovo, i da li je uopste to
ono sto mi treba?
Drugo moje pitanje odnosi se na citanje. Continuus reading je za mene prebrzo i
kad je podeseno na najsporije, pa za svaki red moram da skrolujem. A posto red
ima samo 18 kucica, na svake dve reci moram da skrolujem. Zamislite knjigu od
500 videcih strana, gde na svae dve reci treba skrolovati? Mozda je banalno,
ali od tolikog pritiskanja jednog dana ce se ostetiti mehanizam koji kontrolise
taster... Dakle, kako ostali korisnici brajevih redova ovo resavaju?
Unapred hvala svima!
Srdacno,
          Milos Przic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx