[slikom] Anreader i sapi 4

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Nov 2005 01:45:56 +0100

    Vozdrica svima na listi. E ¹ta da vam ka¾em na ovo èitanje sapi 4 u istinu
tek sam sad vidio da je ipak sapi 5 br¾i ali i ova moja ma¹ina je jaka od nekih
2 gb pa ipak sapi 5 mi br¾e radi nego sapi 4 a ispitivao sam ga i na nextup
sintezama koje sam nedavno kupio i naravno ¹ta mislite ¹ta br¾e radi? Naravno
sapi 5. Br¾e otvara sve. E sad kod anreadera se javlja problem ¹to apsolutno sa
sapi 4 èita skoro bez stanki i pauza dok sa sapi 5 to radi izvrsno dobro. E sad
jo¹ ne¹to: U predhodnim verziama anreadera mogli ste primjetiti da je anreader
malo lak¹i i da je manji samo jedan file a to je: tts_repository_16k.bin file
koji je lak¹i ali je zato i kvlaitet govora lo¹ii pa sam ovaj file iskopirao iz
starije verzia u naj noviju verziu tako da sad radi ko avion. Ja se nadam da su
ovo samo poèetci sapi 4 i da æe oni to sve srediti. Ako bog da biæe to sve i
jo¹ orginalnije nego ¹to je to sada samo meni se ista stvar kao i gordanu
de¹ava a to je da sapi 5 mu bolje radi nego sapi 4. Za sad po meni naj bolje
sinteze koje sam èuo su nextup samo i one slabije rade sa sapi 4 nego sa sapi5.
Nemaju problema sa èitanjem ali su malo sporijeg rada na sapi 4. Jo¹ jednom u
koliko budete imali problema sa sapi 4 sintetizatorom kao ¹to sam ih ja imao tu
sam da vam pomognem. Vozdrica.