[SKRIVA] Re: ja du leker med döden

  • From: "datavirus627" <datavirus627@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Aug 2008 13:31:57 +0100

Från: ivarsson.g@xxxxxxxxx
>Åh nej, inte den där tönten igen. Kan någon hjälpa till att översätta
>"novellen" till svenska? Och Ahrvid, kan du inte peta bort
>datavirus-siffran, "Pseud-Ové" och ev andra troll från listan?
  Eftersom det är det vederbörande säkert vill åstadkomma, är det något jag
knappast lär bifalla. Siffra-virus nya dikt (novell är det knappast) är f ö
"mostly harmless". Den kan faktiskt t o m ha sina poänger.
  SKRIVA utesluter inte folk, av samma skäl som listan ej heller har
moderering. (Hade man uteslutning, skulle det kunna användas som ett hot för
att indirekt åstadkomma moderering. Är det emot listans principer att ha det
ena kan vi knappast ha det andra heller.) Jag skall inte säga att det inte i
yttersta tekniska undantagsfall finns teoretiska lägen någon kunde
uteslutas,
men det lär knappast inträffa.

ja du leker med döden