[SKRIVA] Re: Tips om bokblogg

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 Aug 2009 19:06:05 +0200

På tal om det där med icke-moderering.

Jag har för mig att det för några år sedan uppstod en konflikt på denna
skrivarlistan angående detta (och angående någon lastgammal fancon-tävling).

Nu tycker jag väl inte att frågan är högintressant, men var det inte så att
denna lista på sätt och vis splittrades i två.

Finns den andra listan kvar?

/Torbjörn

> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Re: Tips om bokblogg
> Date: Sat, 1 Aug 2009 17:21:37 +0200
>

> From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx
> OK.
> Det var nog jag som såg "spam" även om det inte stod. För det är vad en del
> kallar inlägg de inte gillar, även om de inte är spam (maskinella
> masspostningar). Jag tycker man skall vara tolerant mot inlägg man inte
> gillar. Man kan alltid gå i svaromål om man vill, eller strunta i dem.
> (Jag råkade för ett par veckor sedan utför en site med ett forum, där jag
> [...]

Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.
http://www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx