[SKRIVA] SV: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Håll utkik efter VIPstory på adlibris den 29/3 !

  • From: Torbjörn Wester <wester@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Mar 2011 15:50:20 +0100

Ah... Det verkar ha blivit en litet ' i URL:en, av något mystiskt skäl.

>Ur beskrivningen:
>"Återkomsten fem år senare är det genomgående temat för denna
novellsamling. Alla författare angriper temat på sitt sätt och utnyttjar det
utrymme för tolkning som finns.
>Det hinner hända mycket på fem år i världen, men för vissa av
huvudpersonerna är det som om tiden stått stilla när de återvänder till en
plats eller person efter en tid."

>Varför inte här? Detta är ju en lista för skrivande!

Ja, det är väl mest för att de inte gillar dubbelpostningar på Fanac, och
jag ville gärna posta ut på så många listor som möjligt!

>Medverkande är iaf Sölve Dahlgren, Viktor Andersson, Frida Edman, Torbjörn
Hansson, Cecilia Hultberg, KG Johansson, Trille Lewin, Johan Lund, Carol
Petersen, Rikard Slapak, Rebecca Staffas, Torbjörn Wester. Jag tycker mig
>känna igen ungefär hälften av namnen som bidagsgivare till
Fantastiknovelltävlingen.
>Om man klickar på namnen får man i många fall hopp till ev andra verk
författarna utgivit eller medverkat i.
>På Torbjörns blog står:
>"På VIPstory.se intervjuas de medverkande författarna. En ny intervju varje
dag."

>Tja, det är både Facebook-sida och Twitter-flöde. Saknas väl bara
Wikipedia-uppslagsord...
>Det finns väl en del man kan säga om PR-kampanjer. Det blir en del för
Fantastiknovelltävlingen! Men jag gör nog bäst i att spara krutet till den
tävlingen..

Fantastiknovelltävlingen ligger helt klart på radarn. Finns det någon
fastslagen deadline ännu?

Mvh.
Torbjörn