[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] [SKRIVA] En fråga angående fantastiknovelltävlingen

  • From: Sten Rosendahl <sten.rosendahl@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Aug 2009 20:31:33 +0200

Jag skickar alltid annars manus i PDF-format, läsare är ju gratis och t e x
Gmail kan visa upp det direkt i mailläsaren. Och så man mottagaren inte
manipulera texten och inte heller snoka rätt på dold information som ofta
finns kvar i Word-dokument. Visst, PDF-formats läsbarhet hänger på att man
inte använt några hemliga teckensitt eller konstig grafik, men Courier är ju
rätt standard...
mvh
Sten Rosendahl, novellförfattare/manusförfattare/regissör/klippare och
mångårig sf-fan...