[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Lyckat lyft för Discovery

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Apr 2010 10:16:39 +0200

Ylva S:

> På tal om lyckade lyft så satt Christer Fuglesang på planet från New York

> som landade i onsdags morse. Han satt fyra rader bakom oss med oss

> vanliga dödliga och inte i buisness klassen. =)

  Intressant. Snackade ni något med honom?

  Hr Fuglesang verkar vara en ganska down-to-Earth person (no pun intended) och
är säkert kostnadsmedveten. Om han inte åker första klass eller så, blir det
mer pengar över till rymdverksamhet.

  Jag har också träffat Christer Fuglesang, förra hösten. Nedan min rapport om
när jag var på ett föredrag han höll:

//www.freelists.org/post/skriva/Jag-mtte-RymdChrille

  (Någon månad därefter var jag på Kulturhuset när han uppträdde med nästan
hela besättningen för sin rymdresa nr 2. Och sedan skrev han faktiskt en liten
hälsning om att han både läst och gillat min bok Mord på månen.)

Vårfina smileys till Messenger här!
http://springpack.msn.se