[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Fw: PopulärAstronomi

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Sep 2015 12:18:06 +0200

u framställer dig själv, oavsiktligt. Mailet med digitalgröt skickades SIST,
och mailet du ompostade hade nått listan korrekt tidigare, vilket alla på egen
hand kan kontrollera och se.<<
Det är snarare så att du råkade ut för en lokal leveransfördröjning av ett av
mailen! Som jag såg det kom mailet med teckenstrul först och sedan - och PÅ
GRUND AV det - postade jag om.
Mail kan fördröjas ute på nätet av en massa tekniska skäl, ibland med flera
timmar, uppemot en dag. Det förklarar också att du fick en orimlig tidsstämpel.
(Jag sände som sagt inget mail vid den tiden.)

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och förbered dig för
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2016, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan