[SKRIVA] Re: Off topic

  • From: Robin Karlsson <robinkarlsson1@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 13 Dec 2012 18:20:48 +0100

Bara för att jag inte har deltagit aktivt i diskussioner betyder det inte att
jag inte har haft väldigt mycket utbyte av exempelvis dina inlägg Ahrvid. Som
jag förstår det verkar hela den här diskussionen bestå i att jag missförstod
listans syfte, och det tar jag på mig. Jag trodde helt enkelt att inläggen
skulle handla mer om ren litteratur och fantastik (t.ex. många av dina inlägg)
än om annat, men jag hade tydligen fel, och jag är helt ok med det! Jag menade
inte att framstå som "fnysande" eller otrevlig, så jag ber om ursäkt om så är
fallet.

Robin