[SKRIVA] Re: Novellkommentarer (var: Ta bort...)

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Aug 2008 15:00:12 +0200 (CEST)

Från: lengliorla@xxxxxxxxx<br>
>Anledningen till att jag inte postat nåt själv är för att jag inte har
> något att posta och jag har inte haft något vettigt att säga som
> kommentarer och då är det bättre att hålla tyst.
>Listan för novelltips var faktiskt väldigt bra så jag tackar så
> hemskt mycket för den och jag önskar er lycka till i framtiden.
  Det verkar som om många tycker att de inte har något att bidra med, så jag
får dra ett tungt lass.
  Allt blir bättre om folk funderar på vad de har att säga om skrivande
och/eller fantastik - och säger det!
  Om du nu är intresserad av skrivande och då har noveller - posta någon här.
Jag brukar i alla fall alltid kommentera - kanske andra också. Lycka till
själv!