[SKRIVA] Re: Hej

  • From: Em <lengliorla@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Jun 2008 14:01:54 +0200

Tack så mycket!

Det är precis den typen av problem som Word inte lägger märke till  men ofta
korrekturläser jag flera gånger innan jag ens vågar mig på att posta något.

Jo det är verkligen en salig blanding. Att jag gillar Sandemo så mycket är
kanske mer av nostalgiska skäl, jag hade en väldigt tuff period i livet
under högstadiet och gymnasiet och hennes böcker om bland annat Isfolket var
en av de saker som gjorde att jag lyckades ta mig igenom det så dessa kommer
alltid att betyda en hel del för mig.

-- Emelie /Fara