[SKRIVA] Re: Evigt liv

  • From: Richard Fransson <richard_fransson@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Apr 2010 16:45:16 +0200

Tack för tipsen!
> Men vi lär väl inte få evigt liv på ett bra tag, om någonsin...<
Säg inte det. Rika gamlingar som står öga mot öga med Det Stora Mörkret pumpar
nog in en hel del pengar i forskningen. Fast å andra sidan lär det väl dröja
innan en droppe av evigheten letar sig ned till oss Svenssons och Franssons.
Fast å andra sidan vet jag inte riktigt hur man ska definiera "evigt liv" - det
är nog så svårt att definiera livet som det är; ja, hela AI-grejen osv - kanske
kommer de två områdena att smälta in i varandra helt och hållet.
Mvh. Richard

Klicka här!
http://new.windowslivemobile.msn.com/SE-SE/windows-live-hotmail/default.aspx