[SKRIVA] Eskapix' novelltävling

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Sep 2011 11:53:32 +0200

http://eskapix.blogspot.com/

"Eftersom undertecknad ändå inte blir yngre blickar jag framåt på 2012 redan
nu. Låt er inspireras av sommar, sol och sand och ett och annat gummimonster
som löper amok. Vi arrangerar ännu en novelltävling. Senast den 21 januari 2012
vill vi ha ditt lowbrow-litterära manus. Mästerverket mejlar ni via hemsidan
eskapixpress. Skriv "Gummimonster och bad" som rubrik i formuläret."

--Ahrvid

Ps. Fantastiknovelltävlingen är klar (jag ha bara senaste dagarna haft mycket
att göra och inte kommit till skott med resultatutlysande, but RSN!)

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)