[SKRIVA] Bewildering Stories - med B Falk

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx, novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 23 Aug 2008 13:10:30 +0200 (CEST)

(Korspostas mellan SKRIVA och Novellmästarna.)

Jag har tipsat om det förut, men det kan inte skada att upprepa. En av de
intressantaste nätpublikationerna för sf & fantasy är Bewildering Stories, som
finns på:

http://www.bewilderingstories.com/

Där kan man läsa noveller, artiklar och allt möjligt (och siten man har är
faktiskt snygg och välgjord, med olika indexsökmöjligheter och allt). Hours of
enjoyment!
  En som bidragit flitigt med noveller, essäer och annat är Bertil Falk. Vill
man hitta hans material kan man gå til indexet på:

http://www.aftertones.flyer.co.uk/bws/allauthors05a.html

--Ahrvid

Ps. Bertils nätförbindelse är f ö nu uppe igen. Det var, om jag förstod det
rätt, något rent fysiskt fel med kablarna. Leverantören fick göra besök och
mäta och trassla ut.