[SKRIVA] Ang: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Blir det pubmöte? (L Ness)

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Aug 2008 20:40:14 +0200 (CEST)

Från: ivarsson.g@xxxxxxxxx
>Jag kommer nog att ha vägarna förbi söder imorgon, så bli inte
>förvånad om jag dyker upp.
  Njae, nu är det iaf för sent - men jag dyker inte upp. Saken är den att jag
inte på några av de listor jag postade förfrågan om såg budskap om att någon
annan skulle dyka upp (utöver då du, eventuellt). Mötena har varit glesa den
sista tiden, tyvärr.
  Någon som är bra på sådant får försöka organisera igång de här pubmötena, så
det blir något. Allt jag brukar göra är att "utannonsera" dem. Finns intresse
från, säg, minst 4-5 pers på SKRIVA kunde vi organisera SKRIVA-pubmöten. (Bara
jag slipper göra annat än utannonsering...)