[SKRIVA] Re: Ang: Re: Planetary Radio i stockholmsetern

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Aug 2008 10:51:45 -0500

From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx"
>Japp, det är en rymdförening, baserad i USA och grundad av bl a Carl Sagan.
>Planetary Society stödjer rymdforskning och människans fortsatta närvaro i
>rymden.
>Man har en hemsida på:
>
>http://www.planetary.org/home/

Tack för svar och info.

Det där Planetary Society låter RIKTIGT entusiastiskt inför rymdfart. Som ena
riktiga pionjärer. Det ska nog vara amerikanare för det.

Men vem var det som sade "Jag tror inte ni är riktigt kloka, men världen skulle
vara mycket tråkigare om alla vore kloka"?

/A.L.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--
Nothing says Labor Day like 500hp of American muscle
Visit OnCars.com today.