[reprapbg] Re: Бързо възстановяване

  • From: Тони Стоев <reprap@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Apr 2011 16:03:44 +0300

Здравейте 'Рапъри,
Хайде, който има желание да участва в сглобяването, да ми каже в какво
предпочита да се включи и съответно какво от документацията чете. Искам да се
подготвим във възможно повече насоки. Ето представа за дейностите и частите:

0 Документация
1 Софтуер
1.1 Програми
1.1.1 Конзола
1.1.2 Манипулатор
1.2 Формати
2 Електроника
2.1 Платки
2.2 Сензори
3.3 Индикатори
3 Кабели
4 Механика
4.1 Двигатели
4.2 Пасивни части
4.2.1 Ремъци
4.2.2 Зъбни колела
4.2.3 Пластмасови сглобки
4.2.4 Метални пръчки
4.2.5 Поставка
4.3 Екструдер
5 Болтчета, гайки, уплътнения
6 Последователност и размери
7 Технология на печатане

Четете и ми пишете тук.

Репетицията е майка на знанието.

2011.04.21 четвъртък 16:48:51 Тони Стоев:

http://reprap.org/wiki/bg
//freelists.org/list/reprapbg