[reprapbg] Re: Пощенски списък

  • From: Тони Стоев <reprap@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 15:28:22 +0200

Супер. Ще се разберем допълнително, като наближи събота.

Да знаете, че архивът на пощенския списък е достъпен публично.
//www.freelists.org/archive/reprapbg/

Списък на абонираните може да се види след влизане оттук:
//www.freelists.org/login.html (левия логин)
Досега сме включени аз, Руслан, с когото подхванахме идеята, Радослав, и Огнян,
който разбира от софтуер.

А тази връзка за информация за списъка ще се появява на края на писмата:
//www.freelists.org/list/reprapbg

Поздрави и мечтайте на живо ;-)

2010.11.10 ср 14:36:39 Radoslav Borisov: