[rd_jsfsquad] Datum volgende squad

  • From: Rudy De Busscher <rdebusscher@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad <rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Nov 2010 14:31:00 +0100

Allen,

Ik heb enkele voorstellen voor een nieuwe datum voor de volgende JSF Squad.

Door het feit dat Bob Van Rompuy heeft gevraagd om eens een squad bij te
wonen, en we die gelegenheid gaan aangrijpen om een toekomstbeeld voor JSF
te kunnen maken, zal de vergadering pas op een latere datum kunnen doorgaan
dan voorzien.

Geeft jullie voorkeuren maar
- Maandag 20 december
- Dinsdag 21 december
- Donderdag 23 december

Op woensdag 1 dec kijk ik naar de resulaten van de 'voting' en leg de datum
vast.

Wat gaan we bespreken
- JSF for mobile
- Developer ondersteuning

En als er nog tijd is voor technische pnuten:
- Rudy = Jsf en testing (part 1)
- Steve = Openfaces (of meer algemeen component libraries)
- Sam = Security en JSF

groeten
Rudy.