[rd_jsfsquad] Re: Datum volgende squad

  • From: Steve Schols <steve.schols@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 26 Nov 2010 14:44:06 +0100

Hallo Rudy,

Ik kan enkel *maandag 20 december*.
Dinsdag 21 december ben ik niet vrij, en vanaf 23 december heb ik verlof.

Laat maar iets weten. Ik ga, nu ik terug tijd heb na mijn SCBCD examen, iets
proberen zoeken / uitwerken voor de JSF squad.

Groetjes,

Steve

Op 26 november 2010 14:31 schreef Rudy De Busscher
<rdebusscher@xxxxxxxxx>het volgende: