[quakelan] RE: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: SV: Re: Re : Re: [quakelan] Re: LAN den 19!! VIGTIG INFO og TILBAGEMELDING KRÆVES!!!

  • From: Lars-Henrik Bjørnbak <bjornbak@xxxxxxx>
  • To: QW LAN <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Jun 2010 10:02:12 +0200

Heya, jeg har sq sat hele dagen og det halve af natten af til qw den 19.!! Så
det skal da ikke aflyses! Hvis mads kommer lkæ 1500 har vi da stadig 9-10 timer
til at gibbe 4on4! Vi må lave et hav 2on2s inden da :)

From: ts@xxxxxxxxxxx
Date: Thu, 10 Jun 2010 09:49:27 +0200
Subject: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan]
Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: SV: Re: Re : Re: [quakelan]
Re: LAN den 19!! VIGTIG INFO og TILBAGEMELDING KRÆVES!!!
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx

Hvor mange har meldt tilbage at de er sikre på at komme? Eller hvor mange har
ikke givet lyd fra sig?

Venlig hilsen / Kind regards,

Thomas Sadi
System Konsulent