[quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: SV: Re: Re : Re: [quakelan] Re: LAN den 19!! VIGTIG INFO og TILBAGEMELDING KRÆVES!!!

  • From: Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>
  • To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Jun 2010 09:01:23 +0200

Så er det bare at signe up drenge til den 17/7!!!

Man redigerer sin besvarelse ved at trykke på

Rediger en
besvarelse<http://www.doodle.com/modification.html?pollId=fz8uikuq8qy6ah6w&adminKey=&participantKey=&iEdit=yep>
nede
i Functions og så derefter rediger knappen udfor ens navn, hvis nogen skulle
være i tvivl.

mvh. KNIWS