[quakelan] Re: [quakelan] RE: [quakelan] Re: [quakelan] RE: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] Re: Lørdag den 25

  • From: Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>
  • To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Jul 2009 10:54:40 +0200

Altså der må sgu da være en eller anden oldschool quaker som er klar ...
hvis nogen kender nogen er det bare at hive dem med ... evt. ringe til face,
jeg har kun hans mail... hvad med michael darioDK? ;)

Jeg stemmer for at vi IKKE aflyser selvom vi kun bliver 7 ... det skal da
nok blive sjovt nok alligevel!

Hvad siger fessen?

KNIWS