[quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] Re: Lørdag den 25

  • From: "Thomas Sadi" <ts@xxxxxxxxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jul 2009 22:22:13 +0200

FAIL hex !!!111

Jerry fix Tex til lørdag?

7 = aflyst

/festher

Fra: quakelan-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:quakelan-bounce@xxxxxxxxxxxxx] På
vegne af Mikael Garde Nielsen
Sendt: 23. juli 2009 17:16
Til: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
Emne: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan]
Re: Lørdag den 25

Damnit bliver alligevel nødt til at melde fra denne gang, og det er IKKE
engagement :( .. havde fucket op i kalenderen, så har for lang tid siden sagt
ja til noget familie tam-tam den dag. Sug.

Jeg mødte DoomGuard med Bech den anden dag - virkede som om han var frisk på at
komme og gibbe *.*, men har ikke hans email så har ikke kunne få fat i ham. Han
kunne ihvertfald være en mulig afløser for mig. Måske Bechen kan fikse kontakt
så vi kan få føjet ham til listen??

Håber sq der bliver arrangeret et nyt LAN i sensommeren for quaker hænderne
itcher sq for at GIBBE!!!

Happy fragging boys.

2009/7/18 Ulrik Jensen <ulrik@xxxxxxxxxxxx>

Det er sgu også på tide at gibbe lidt igen :)

Jeg kan også have nogle med fra kbh hvos det er.

/FinnSKE