[quakelan] Re: [quakelan] Næste QW Lan hos Garfen

  • From: Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>
  • To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Aug 2010 13:29:56 +0200

Det ser ud som om de fleste kan den 9 okt, så sæt kryds i kalenderen der ...
mac taler med heks om at de også joiner, men indtil videre er vi 8
engagerede qw'ere!

Vi starter vel fra kl.11 som vi plejer, ellers må garf lige komme med et
indspark!

Vi håber selvfølgelig også at alle andre på mailing listen kommer op i gear
og joiner os! :D

http://www.doodle.com/hfvgvn3qgfhu2cyg

mvh. KNIWS