[quakelan] Re: Sommer hilsner og gear flash

  • From: Lars-Henrik Bjørnbak <bjornbak@xxxxxxx>
  • To: QW LAN <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Aug 2010 10:25:58 +0200

Hej Alle

Kan vi snart få aftalt en dato, jeg skal nemlig ud at rejse i september!

Gear flash (til 6k)

HP Elite HPE 140sc
Skærmstørrelse: 25" Full HD skærm HP 2510i (bruger dog min Samsung)
Processor: Intel Core i7 processor 860
RAM: 8 GB DDR3
Harddisk: 2 TB SATA (7200 o./min)
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 260 med 1,8 GB dedikeret
Optisk drev: Blu-ray afspiller og DVD-brænder m/Lightscribe
Styresystem Microsoft: Windows 7 ™ Home Premium – 64 Bit

Mon ikke jeg får fps nok?

LH

From: ts@xxxxxxxxxxx
Date: Fri, 16 Jul 2010 21:45:33 +0200
Subject: [quakelan] Sommer hilsner og gear flash
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx

SNART LAN???  Så er der sgu blevet OPGRADERET!!

Gear Flash…

Kabinet: Lian Li USB3 + Sata 3
Grafik: ATI HD5870 Vapor-X
CPU: I7-930
RAM: 4GB DDR3
MB: Gigabyte x58
Lyd: Blaster X-IF Titanium + Logitech Z5500 2.1
PSU: Sea sonic  X-750 Modular
HDD: Intel 160GB SSD
Quake Frames: 1 million
Boot tid: 12,6

Lige nu står den på Mass Effect 2, S.T.A.L.K.E.R, BioShock 2, Metro 2033 og
forhåbentligt snart Diablo 3 og Starcraft 2. (AA x16 etc.)
Det jo vigtigt ungerne lære hvordan en hektisk krig bliver udkæmpet – også
langt ude i fremtiden J

MEN det kan jo ikke blive ved. Vi skal jo om ikke alt for længe til noget af
det der HOLDER! – Nemlig Quake LAN hos Garf!!

Så mens jeg sidder og suger strømmen ud af Roskilde med mit nye powerhouse og
stille og roligt kører diverse politiske partiers planer om et rent
”vindmølle-land” i sænk med mit hjemme kraftværk. Så vil jeg bare lige sige
fortsat god sommer og jeg glæder mig rigtig meget til at se jer alle til næste
Quake sæson som starter i september!! (gerne tidligt J)

”Varme” sommer hilsner…

/Gamer_fes