[quakelan] Re: SV: Tak for arrangement + nye datoer.

  • From: Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>
  • To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 13:00:07 +0100

Jeg prøver lige igen.

Indtil videre er vi 8 tilmeldte til næste LAN hos Garf den 6 feb og 13 feb.

Smurf
niw
Fes
Desc
Bigfoot
Enf
Whimp
Garf

Jeg mangler at se engagement fra Heks, Ins og Finn SKE, kunne være rart at
være en 9-10 stykker, så man også kan have lov at sidde over en enkelt kamp
;)

Det der skal ske, er at dem som mangler at svare lige skal finde ud af
hvilken dato der passer dem bedst og så syntes jeg ellers bare folk skal
booke det i deres kalender.

mvh. fætter kniws