[quakelan] SV: Tak for arrangement + nye datoer.

  • From: "Thomas Sadi" <ts@xxxxxxxxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Dec 2009 10:26:21 +0100

Hey guys - Tak for endnu en god aften!!

Vi kan godt være hos mig. Ingen problemer. Jeg skal nok fixe parkeringer så man
ikke skal sætte skive hele tiden. Vi kan nemlig frit parkere i zap-in's gård på
den anden side af vejen.

Og så vil jeg lige bakke op om - melder man sig til så kommer man selvfølgelig.
Det hele bliver lidt antiklimax agtigt når vi sidder 6-7 stks. J

Ses quakers!

Fes