[quakelan] Re: SV: Re: QW Lan i juni

  • From: Kim Santos Hansen <kim.hansen@xxxxx>
  • To: "quakelan@xxxxxxxxxxxxx" <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jun 2010 22:09:44 +0200

Sendte nedenstående tidligere, men det blev sikkert blokeret, da jeg brugte min gmail som afsender.

Nu gider jeg ikke bruge så meget tid på dette lige nu, da jeg ikke er hjemme (og skriver også fra min telefon). Jeg kan sådan set godt forstå dig Heks, når det er din fremtid, det drejer sig om. Men at mac vælger at springe fra grundet fodbold, er for tyndt. Specielt når VM har været kendt længe. Jeg vil da også gerne se Danmark spille, men kendte da konsekvensen, da jeg meldte mig til. Og mon ikke man kan se lidt bold på garfens tv?

Men med kun 7 personer er det spørgsmålet, om det stadig kan betale sig at afholde LAN'et.

Og hvis mac ikke ønsker at komme, fordi jeg siger min mening, er det sgu helt ok med mig. Det græder jeg altså ikke snot over :)

Sendt fra min iPhone

Den 04/06/2010 kl. 21.23 skrev "Thomas Sadi" <ts@xxxxxxxxxxx>:

Jeg syntes bare at ustruktureret kalender-fumlere skal med Gorm en tur Adventure Race. Et af dem hvor pigtråds repelling indgår, gerne nøgen ned af et isbjerg! J

Nå men det er jo en travl verden og man kan ikke forudsige alt 100% men lad os prøve at finde lidt mere stabilitet i arrangementerne fre mover og så det det. Jeg tvivler på Heks ville melde fra hvis ikke d et var sidste udvej.

/Hardfrag Fes

P.S ej jeg os halv farlig?

P.S.S Winnie du så elendig…