[quakelan] Re: QW Lan i juni

  • From: Mikael Garde Nielsen <mikael@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 Jun 2010 14:54:35 +0200

Og efter at have smidt en sviner i Gorms retning dropper jeg hermed bomben,
for:

*JEG BLIVER NØDSAGET TIL AT MELDE AFBUD TIL NÆSTE QUAKELAN!!!!*

Det har noget at gøre med mit job, en kamikaze deadline og min fremtidige
karriere i spilbranchen at gøre... og hvis der er nogen der har ondt i røven
over at jeg prioritere det højere, så TÆNK lige et øjeblik og tør øjnene før
du sender hate i min retning..

Jeg håber i får et *SUPER LAN*, og jeg er sq mega ked af at jeg ikke kan
være med denne gang, men der kommer vel en næste gang - og der skal jeg *DØD
& KRIDTE* være med! =)

Happy Fragging!

- heks