[periodiko] RE: [periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] RE: [periodiko] ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΩΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

  • From: far a way trip trip <polimakria@xxxxxxxxxxx>
  • To: "periodiko@xxxxxxxxxxxxx" <periodiko@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Dec 2015 20:36:04 +0200

Γεία σου ρε Λυδία φιλιά στο λόντον!
Γειά σου Κώστα!
Και εγω είμαι της γνώμης του Α4 τελικά για να μαστε πιο άνετοι..
Κώστα μου αρέσει η ιδέα σου,αν το χεις να το σηκώσεις το ρεπορτάζ κτλ..
Το σκέφτεσαι δηλαδη σαν ξεχωριστο απο το άρθρο σου η θα είναι επάνω στη δικη
σου φορμα?
Επισης αν έχεις κάποιον στο μυαλό σου για φιλοξενούμενη πένα καλως να γράψει
γνωρίζοντας βέβαια αυτα περι σεβασμου εγκυρότητας κτλ κτλ που λέμε και στα
πρακτικα ;) άντε να παίρνουν οι πένες σειρά,έχουμε χώρο για
φιλοξενούμενους!χεχεχε!
χάρηκα,τα λέμε!