[periodiko] Re: [periodiko] RE: [periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] RE: [periodiko] ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΩΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

  • From: Sotos Katis <psyxhstostoma@xxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 3 Dec 2015 16:08:31 +0200

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά απο Κρήτη,

Το προγραμματάκι που μπορείτε να δοκιμάσετε και δεν είναι δύσκολο και βαρύ
όσο το Corel ας πουμε ειναι το Adobe Indesign μπορείτε να το κατεβάσετε απο
κάποιο torrent site και ειναι περιπου 800 mb, το οποιο ασχολειται
αποκλειστικα με τον σχεδιασμο περιοδικου και εφημεριδας
.
Χαιρετισμούς,
Σωτήρης

Στις 2 Δεκεμβρίου 2015 - 8:36 μ.μ., ο χρήστης far a way trip trip <
polimakria@xxxxxxxxxxx> έγραψε:

Γεία σου ρε Λυδία φιλιά στο λόντον!
Γειά σου Κώστα!
Και εγω είμαι της γνώμης του Α4 τελικά για να μαστε πιο άνετοι..
Κώστα μου αρέσει η ιδέα σου,αν το χεις να το σηκώσεις το ρεπορτάζ κτλ..
Το σκέφτεσαι δηλαδη σαν ξεχωριστο απο το άρθρο σου η θα είναι επάνω στη
δικη σου φορμα?
Επισης αν έχεις κάποιον στο μυαλό σου για φιλοξενούμενη πένα καλως να
γράψει γνωρίζοντας βέβαια αυτα περι σεβασμου εγκυρότητας κτλ κτλ που λέμε
και στα πρακτικα ;) άντε να παίρνουν οι πένες σειρά,έχουμε χώρο για
φιλοξενούμενους!χεχεχε!
χάρηκα,τα λέμε!