[pedijatrija] Re: [pedijatrija] TAŠTINA IZNAD STRUKE I POLITIKE

  • From: "Dr. Karakas" <dr.m.karakas@xxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Dec 2012 09:05:08 +0100

  ----Poštovane kolegice i kolege, draga Ilonka,

  cijenim Tvoj napor koji si učinila ali moraš shvatiti i mene da sam puna
gorčine jer unatoč trudu koji smo uložili rezultati nisu u skladu s očekivanim.
Sjeti se našeg rada u Stručnoj radnoj skupini pri Ministarstvu, sjeti se
simpozija na Plitvičkim jezerima. I koliko god pisala o nekim stvarima kao da
se zaboravlja. Zahvaljujući meni dobili smo taj famozan DTP od 10 % jer
prvobitno za pedijatre  nije bio namijenjen. Prva sam u komori rekla NE vađenju
krvi za pedijatre i tako je i ostalo. Uspjela preko HLK, naravno u suradnji s
HDPSP, standardni broj djece u skrbi smanjiti na 850, vratiti primat pedijatra
do 4 godine. Zaboravljate ili neki niste shvatili da je zakon o zdravstvenoj
zaštiti 2008 godine izjednačio nas i obiteljsku te je spec. obiteljske mogao
upisati novorođeno dijete. Ja sam to preko HLK uspjela promijeniti. Željela sam
vratiti na 7 godinu ali nije išlo. Taj put nam tek predstoji.Da sam prije par
godina kad sam se počela dublje baviti pedijatrijom upisala doktorat već bih
bila doktorirala. I sama si u HLK, znaš da se nije lako izboriti se za poziciju
pedijatara a čak i ono što smo uspjeli ostvariti nije provedeno do kraja.
Uspjeli smo na papiru smanjiti standardni broj djece na 850, ali stali smo na
950....kome to možemo zahvaliti? Ja samo tragam za istinom poput Ratnice
svjetlosti ali čini mi se da što dulje živim ona je sve dalje. Vjeruj mi, nisam
željela narušiti mir, poštujem Tebe kao i svakog pedijatra, samo sam iznjela
svoje mišljenje. Ovo je pedijatrijska lista, svatko ima pravo kazati što misli.
Čini se da samo par kolega koristi tu mogućnost. Više ljudi više zna, više
ljudi zajedno pametnije razmišlja. Što je loše u tome da se postave pitanja na
koje netko zna odgovore? Ne znam čime smo mi uznemirili kolegice u Tuheljskim
toplicama? Predstoji nam teško vrijeme jer je novaca sve manje. Ako nekom daš
drugome ćeš uzeti, to je osnovno pravilo. Na ovoj listi ne mislim više
polemizirati o novom modelu ugovaranja jer se neću dovoditi u opasnost da moje
razmišljanje netko krivo tumaći u smislu da nekog optužujem ili vrijeđam jer mi
to nije bila namjera. Ako je to netko tako shvatio ja se ispričavam.
Slatkorječivost ne dovodi do rezultata. Za velike promjene potrebno je usvojiti
i mogućnost prihvaćanja konstruktivne kritike, sve u svrhu boljeg sutra za
pedijatriju, nikada nisam išla na osobnu razinu. Poštujem dostojanstvo svakoga
jer dostojanstvo je nešto za što se najviše i borim. Nisam osoba koja drži
karte pod stolom ili fige u džepu kad iznosim što mi je na umu. To mi je
vjerojatno  greška, no ako me ljudi uvjere da griješim ja sam uvijek spremna to
prihvatiti, ispraviti i ispričati se. Slažem se s Tobom da je potreban sastanak
sviju nas da zajednički riješimo stanje u koje smo zapali jer je to u interesu
svakoga od nas. Odmičem se od kreacije novog modela ugovaranja jer ne želim za
to snositi odgovornost i po ne znam koji put budem prozivana da sam nekome
uskratila novce. Ako nama bude bolje s novim modelom ugovaranja skidam kapu
svakome tko to učini. Nisam tašta, samo iskrena i pratim svakodnevna zbivanja.
Razmišljam svojom glavom i donosim neke zaključke koje nastojim iskoristiti za
boljitak sviju nas. Dopuštam da nisam uvijek u pravu ali tu smo da riješimo
dileme i o svemu dogovorimo. Do svega je i došlo zbog pomanjkanja dijaloga,
suradnje i povjerenja. Spremna sam na promjene ali uvijek težim da budu na
bolje!

  Srdačan pozdrav svima i lijep ostatak dana
  Mirjana Kolarek Karakaš