[pedijatrija] TAŠTINA IZNAD STRUKE I POLITIKE

  • From: Ilonka Artuković <artukovic.ilonka@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Dec 2012 00:50:22 +0100

Drage kolegice i kolege,

Moram odgovoriti kolegici Karakaš, radi  ponovnog  narušavanja jedva
 postignutog , krhkog  mira.

Sastanak u Internacionalu bio je sazvan  radi  zajedništva ali  usprotivili
su  mu se oni koji  zajedništvo
samo  proklamiraju.
Zašto u Internacionalu ?
Dvorana HLZ-a bila zauzeta, a ona u HLK-i,  koju sam rezervirala za duplo
manju cijenu Đurđi nije odgovarala.
Odbila je doći pod  krov HLK-e.
Traženje  prikladnije  dvorane  iziskivalo  je dodatni napor i sredstva.
Premda je najavila dolazak, nakon razgovora s tobom,  se predomislila.
Na sreću, kolega  Frankovića  bio je uvjerljiviji.

Mirjana, zašto vidiš problem u suočavanju s ljudima i umjesto toga
pribjegavaš  floskulama o politici, partijama , pijunima...
Kome to pripisuješ ?!
Izdvajaš Đurđu da jedina radi  u interesu djece, a mi ostali ... za čiji
interes,   nije valjda za funkcije

Sastanak i pitanja dr. Vargi snimljeni su i nadam se da ćemo ih na nekom
zajedničkom sastanku čuti.

Podsjećaš na neka pitanja o previsokim standardima, na sastanku je o tome
pitala dr. Čović.
Zaboravila  si tko  se sve u bivšem povjerenstvu borio za standradni tim-
850.

 Podsjećam  te da je pregovarački tim (  Karakaš, Kostinčar, Španović )
poslao zahtjev HZZO-u za povišenje normativa  za 50% i time između ostalog
pokrenuo rušenje
već ispregovaranog standardnog tima  od 850.

Kao član  Povjerenstva za PZZ pri HLK-i  dužnost mi je  na zahtjev članstva
 zatražiti zaštitu HLK-e.
Kakve ste  informacije  kolegama plasirali u Tuheljskim Toplicama ne znam,
ali uznemirili ste ih.

Htjela sam to napraviti na najpošteniji mogući način da se nađemo zajedno i
pojasnimo sporna pitanja.
Podsjećam, pozvala  sam  kolege u što  većem  broju.
U mail-u sam najavila da sam poziv upitila i dr. Vargi.    Na  tvoje
 iznenađenje, poziv je prihvatio,  unatoč prethodno dogovorenim
drugim obvezama.

Suzdrži se od  daljnjih  insinuacija i  podjela!
MZ  radi reformu PZZ-a  ne od  prije dva tjedna, niti od prije mjesec dana.
To se znalo.

Informacija  da je " cjelovita glavarina " izborena, bila je
kontraproduktivna jer smo time izgubili puno vremena.
Mogli smo kao i druge struke umjesto da odbijamo pregovore, bolje se
pripremiti za njih.

HDPSP ne smije  biti talac ničijih samovolja i taština.

Poštovane kolegice i kolege, predstoji nam veliki zajednički posao
Radi usuglašavanja stavova  potreban nam je sastanak s većim brojem
prisutnih.

Prostor za naše  sugestije i korekcije prema HZZO-u  je otvoren.
Nadam se da ćemo  vrijeme i energiju usmjeriti na to.

LP. Ilonka  Artuković